Portaal

Woningcorporatie Portaal werkt dagelijks aan goed en betaalbaar wonen. Onze missie is dan ook: ‘Samen bouwen aan een kansrijke toekomst van mensen en buurten. Wij investeren in een thuis voor iedereen.’ Daarbij geven wij voorrang aan mensen die ons nodig hebben.

Contact
Portaal, Roermondsplein 25, Arnhem
bellen tijdens kantooruren 0800 – 767 82 25 (gratis nummer)

info@portaal.nl
www.portaal.nl

Spreekuur buurtbeheerder
Donderdagochtend 8:30 – 10:00 uur bij MFC De Wetering, vergaderruimte 0.17
Bonte Wetering 89, (026) 3772020.
Meer info over de contactpersoon van Portaal en de buurtbeheerder.

Bewonerscommissie Geitenkamp
Wij vinden het belangrijk om op de hoogte te zijn van de wensen en meningen van onze huurders. Hiervoor organiseren wij driemaal per jaar bewonersavonden en staan wij in nauw contact met o.a. bewonerscommissies. De leden van deze commissies zijn bewoners uit een bepaalde buurt of complex. Zij praten met ons over allerlei zaken die in een buurt spelen, zoals onderhoudsplannen, verkoop- en renovatieplannen van complexen in de buurt.

Wilt u meepraten over uw buurt of wilt u meer informatie? Neem dan contact op Portaal over de contactgegevens van de bewonerscommissie in uw wijk.

Klachten
Wij doen er alles aan om goede producten en diensten te leveren. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over een reparatie die op zich laat wachten, of een medewerker die u niet correct behandelt. Voor ons is dat een signaal om de dienstverlening te verbeteren. Bespreek het met ons, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. In onze informatiekaart Een klacht, wat nu? vindt u meer informatie over hoe we omgaan met klachten, welke klachten andere partijen voor u behandelen en wat u van ons kunt verwachten.

Het verschil tussen een reparatieverzoek, overlast melden en een klacht indienen
Een gebrek aan uw woning is natuurlijk erg vervelend. Om dit het snelst op te lossen doet u een reparatieverzoek. Wij maken zo snel mogelijk een afspraak met u voor reparatie. Bent u ontevreden over de afhandeling van uw reparatieverzoek? Dan kunt u hierover een klacht indienen.

Heeft u last van omwonenden? Dan raden wij u aan eerst te kijken of u zelf nog iets kunt doen. Lost dit niets op? Dan kunt u de overlast bij ons melden. U kunt de overlast telefonisch melden bij onze Klachtenservice via het gratis telefoonnummer 0800 -767 82 25. Of u vult het online formulier in. Ook in dit geval geldt dat, wanneer u ontevreden bent over de afhandeling van uw melding, u een klacht bij ons in kunt dienen,

U wilt een klacht melden?
Er zijn verschillende manieren waarop u een klacht aan ons kunt doorgeven. De snelste manier is om uw klacht online via deze website te melden. U kunt ook het formulier downloaden en ingevuld naar ons opsturen. Natuurlijk kunt u ook een brief sturen of langskomen op het regiokantoor bij u in de buurt. U kunt uw klacht telefonisch melden via het gratis nummer 0800 – 767 82 25. Wij raden u aan om uw klacht ook digitaal of per brief te sturen. Dit voorkomt onduidelijkheid over de aard van uw klacht.

Klachtencommissie
Bent u niet tevreden over de (voorgestelde) oplossing van uw klacht? Dan kunt u dit melden bij een onafhankelijke Klachtencommissie.”

Wat kan ik zelf doen?

Ik heb een klacht, een vraag of een melding
Klik hier voor het invulformulier van de gemeente Arnhem
Bijvoorbeeld over afval of de straat, tegels die schuin liggen etc.

Waar breng ik mijn afval heen?
Kijk via de persoonlijke afvalwijzer
arnhem-afvalwijzer

MFC De Wetering

Bonte Wetering 89
6823 JC Arnhem
Telefoon: 026-3772020

MFC De Wwetering -

MFC De Wetering

Het multifunctionele centrum De Wetering is er voor wijkbewoners. Klik op deze link voor informatie en openingstijden.